خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند؛

رسالت امروز دغدغه مندان انقلاب، تفکیک و تبیین تفکرات التقاطی در جامعه است 

حجت الاسلام مهدوی در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز گفت: امروز رسالتی که بر عهده ما در هفته عقیدتی سیاسی قرار داده شذه اعم از روحانیون، پاسداران و بسیجیان عزیز، این است که این تفکرات التقاطی که در جامعه وجود دارد را تفکیک و تبیین نماییم یعنی همان جهاد تبیین که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است. 
کد خبر: ۹۵۰۹۲۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در دیدار کارکنان سپاه شهرستان البرز که به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد ضمن تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی گفت: جنگ شناختی که امروز دشمنان ما بر علیه ما با شعار زندگی، آزادی و مسائلی که مربوط به دین و عفاف و حجاب و بر علیه ماهیت انقلاب و ماهیت حکومت ما و مسائل اقتصادی که در جامعه وجود دارد راه انداختند.

وی گفت: متاسفانه این تفکرات چپ و کمونیست اول انقلاب بودند و شهید مطهری با این تفکرات مبارزه کرد و تفکر لیبرالی که همان موقع وجود داشت، الان گرایش به تفکر لیبرالی در بین تعدادی از مسئولین ما وجود دارد و این آسیب جدی به جامعه زده است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: اگر اسلام و قرآن را به نحو احسن بررسی کنیم و مورد تفکر و اندیشه قرار دهیم قطعا به این نتیجه می رسیم که تفکرات شهید مطهری در ۴۴ سال پیش به روز بوده، همانطور که قرآن همیشه به روز است تفکرات علامه شهید نیز به روز بوده است.

امام جمعه الوند عنوان کرد: امروز رسالتی که بر عهده ما در هفته عقیدتی سیاسی قرار داده شذه اعم از روحانیون، پاسداران و بسیجیان عزیز، این است که این تفکرات التقاطی که در جامعه وجود دارد را تفکیک و تبیین نماییم یعنی همان جهاد تبیین که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده است. 

وی در پایان گفت: شهید مطهری در بحث جهاد تبیین میدان‌داری کرد آنچنان که حاج قاسم میدان‌دار جبهه ها و مقاومت اسلامی در برابر دشمنان اسرائیل بود. شهید مطهری در بحث اندیشه و تفکر، مغز متفکر بود و امروز ما به این مسئله نیاز داریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها